Wednesday, June 10, 2009

kehilangan....

di dalam hidup ini, tiada yang abadi, yang patah tumbuh yang hilang berganti...hukhuk sedih bangat tau. beberapa hari lepas aku kehilangan kucing orenku. baru je dilahirkan tak sampai 2 bulan dah mati. dia kehilangan zat maybe mak dia lupa nak bagi susu badan..hahaha...ape la mak kucing nih. tapi nasib ade lagi satu, Ipin.. makin gemok.dia dah amiik semua susu mak dia kot.haha..tadi aku sempat tertengok kucing aku adam and garfield mengawan..aiseh.garang beb.hahaha...pastu tadi aku dgr 1 khabar yang macam mimpi...adik aku citer mak aku nak wat makan2 kat hotel, mak aku suh kitorg bawak teman masing2..majlis perkenalan la nih..ahaks!!takut beb..betul ke mimpi...i guess...hahaha..mimpi..but ok pe..ok la tu...huhu. herm cuti ni aku keje sambilan je. jadi penyelia adik2. kira keje la tu.cukup bulan dapat gaji g starbuck..lepak lepaskan lelah..hahaha....pastu aku ade gak apply any job la yang ade.aku mmg dah giler nak keje..malas dowh nak sambung skang ni. aku nak keje n grab any pengalaman then baru aku nak sambung balik. tengok la cmne.kalau aku dapat tukar s.alam, aku teruskan..kalau tau aku ade 2nd plan...tunggu jelah..

No comments: